Vi har samlet nogle af de spørgsmål, som vi oftest får, og de svar som vi typisk giver.

1) Skal jeg være medlem af Autisme- og Aspergerforeningen, for at deltage på møderne på mødestederne, eller kan man bare møde op?

Du behøver ikke være medlem af foreningen for at deltage i møderne på mødestedet. Vi har den holdning i foreningen, at man skal have lov lige at se mødestedet an og finde ud af, om det er noget for en. Bliver du glad for at komme der, og kommer du der igennem længere tid, kan det være, at vi opfordrer dig til at blive medlem.

2) Må man tage en ledsager med til møderne?

Som udgangspunkt er vores politik, at det må man godt, men det er forskelligt fra mødested til mødested, så det er bedst at spørge kontaktpersonen/tovholderen på mødestedet, inden man kommer til mødet.

3) Hvilken Facebook-gruppe og -side er tilknyttet foreningen?

Facebook gruppe: facebook.com/groups/Aspergerforeningen
Fan-side: facebook.com/Aspergerforeningen

Du kan finde links til de lokale facebook-grupper under mødestederne.