Jul med Autisme og Aspergerforeningen

Sted:
Landal Middelfart feriepark

Pris:
Opholdet på Landal samt aktiviteter arrangeret af Autisme og Aspergerforeningen er gratis.

Antal pladser:
Der er plads til 10 familier

Indkvartering:
Hver familie indkvartere i et hus med plads til 6 personer;

• soveværelse med dobbeltseng,
  • soveværelse med 4 køjer,
  • køkken
  • dagligstue
  • samt to badeværelser.
  • Der er Wifi samt TV. Der er sengetøj  i huset, men ikke håndklæder.

*) Deltagerkrav:
Da juleferien er betalt af Socialministeriets handicappulje er der nogle formelle krav der skal være opfyldt for at man kan deltage i juleferien.

• Familien skal indeholde et barn/ung under 25 år med handicap for at man kan komme i betragtning.
  • En i familien skal være medlem af Autisme- og Aspergerforeningen.
  • For at få den gratis juleferie må du højest have en indkomst på kr. 19375,-  pr. måned (før skat)
  • Der er mulighed for at invitere bedsteforældre/hjælper med så længe man kan bo i samme hus og ikke er mere end 6 personer.

Ansøgning:
I skal sende jeres ansøgning til ferie@aspergerforeningen.dk senest d. 15. september 2022.
Umiddelbart efter vil I få besked på om I har fået plads på juleferien.
Ansøgningen skal indeholde kontaktoplysninger;

1. Medlemsnummer (medlemsnummer kan oplyses hos vores samarbejdspartner der varetager medlemshåndtering, derudover fremgår det af landsforeningebscmedlemsblad på bagsiden)
  2. Adresse
  3. Telefonnummer
  4. Samt navn og alder på alle deltagere
  5. Endvidere skal du oplyse din månedlige/årlige indkomst.

Aktiviteter:
Julemiddag, biograf, gåture mm.

Ved du ikke om du er medlem af Autisme- og Aspergerforeningen?

Så kontakt Landsforeningen Autisme og undersøg om du er registreret som BRUGER.
Hvis man opfylder nedenstående vedtægt kan man bede Landsforeningen Autisme om at ændre ens registrering til Bruger på: info@autismeforening.dk

Man kan jf. vedtægter blive medlem hos os hvis man:

§3 Medlemmer og kontingent

Stk. 1: Foreningens målgruppe er voksne autister/aspergere inklusiv autistiske voksne som har børn.
Stk. 2: For at blive medlem skal man være mindst 18 år og have en diagnose indenfor autismespektret eller selv vurdere, man er autist/asperger.